IMG_1219.jpg

Managed IT Services

De fleste ansatte har behov for et digitalt verktøy. Det kan være for å skrive epost, føre timer, bestille varer, føre regnskap osv.

Shyer har løsninger hvor du som kunde kan få egen webshop og bestille forhåndsspesifiserte produkter rett til deg.

Det kan fungere så enkelt som når du mottar din nye laptop så logger du på med ditt brukernavn og passord så er alt klart.

Shyer kan hjelpe med livssyklushåndtering, dvs når maskinen nærmer seg avtalt alder (feks 3 år) så bestiller Shyer ny maskin til deg. Deretter returnerer du den gamle maskinen til Shyer. All data ligger i Shyen og du er oppe å jobber på ny maskin innen meget kort tid.

Trenger dine ansatte mobiltelefon med abbonement via jobben?

Shyer kan stå for både telefonen og abbonementet.

Kort fortalt så kan vi bistå med alt du trenger på kontoret. Internett-linjer (redundans også), servere, wifi, nettverk, brannvegger, pc'er, møteromsbookingskjermer, skrivere, osv.